Decennialange incasso-ervaring
Wij zijn klantgericht, werken klantvriendelijk en we zijn een incassobedrijf dat ervoor zorgt dat openstaande facturen betaald worden! Want vaste klanten zijn het alleen waard om te behouden, wanneer ze hun rekeningen betalen.
Onze medewerkers beschikken over decennialange ervaringen in de branche. Daarmee staan ze garant voor de hoogste kwaliteitsnormen. Van aanmaning tot gerechtelijke incasso zorgen zij ervoor dat uw openstaande rekeningen worden betaald.
Customer Experience voor betere incassoresultaten
Een positieve klantervaring houdt meer in dan alleen een vriendelijke klantbenadering. We optimaliseren de gebruiksvriendelijkheid door middel van eenvoudige communicatie, eenvoudige online functies en door het aanbieden van talrijke betalingsmethoden.
In plaats van enkel online en mobile first, segmenteren wij jouw klanten met behulp van omnichannel technologieën aansluitend op persoonlijke voorkeuren en bieden daarmee altijd de beste klantreis. De boodschap personaliseren we op basis van externe data, aanvullende informatie van jou, een eigen analyse en machine learning. Op deze manier spreken we elke klant, op de voor hem best mogelijke manier aan. Met onze gepersonaliseerde aanpak overtreffen we consequent de incassoresultaten in de sector!
Optimale ondersteuning door moderne tools
Wij hebben begrepen dat het innen van vorderingen voor jou bureaucratische rompslomp betekent. Daarom gebruiken wij samenwerkingstools om de communicatie tussen ons zo eenvoudig en efficiënt mogelijk vorm te geven. Dankzij onze kennisborging systemen zorgen wij ervoor dat wij elke vraag slechts één keer stellen. Ons opdrachtgeversportaal biedt volledige transparantie, zodat je elke stap van het proces op individueel niveau kunt volgen. Zo wordt incasso leuk!